Ce am mai facut, ce ai mai facut?

In ultima vreme nu prea am mai facut nimic. Dar nimic. Probabil ati observat si voi ca am lipsit de aici. Asta e pentru ca nu am facut nimic pentru mine.

Ma rog, pot sa spun ca am stat toata ziua si am citit, m-am uitat la seriale si m-am gandit la toate problemele pe care le am eu si apropiatii mei. M-am gandit ca hamsterul meu este poate putin prea limitat de spatiul in care sta, asa ca m-am gandit sa il las liber. A fost cea mai proasta decizie pe care am putut-o lua. Evident ca a fugit si nu l-am mai gasit. Urmatoarea miscare a fost sa imi iau o pisica, asa ca acum pot sa spun cu mana pe inima: sunt o impatimita a pisicilor.


Asa ca in ultimul timp am stat cu pisica, chiar m-am gandit sa o invat sa mearga cu mine in parc cu lesa, dar din fericire m-am oprit la timp, cand m-am gandit la toti cainii pe care ii vad zilnic in parc. Poate candva o sa imi iau si un caine, cine stie.

Ah, ziceam ca nu am facut nimic. Era sa uit ca am vazut tone de seriale si am citit chiar mai multe carti. Nu stiu daca m-au ajutat in vreun fel, dar macar a trecut timpul fara sa imi dau seama. Stii ce am observat? Ca in afara de hamsterul meu, probabil, nimeni nu a observat ca nu mai sunt pe aici. Nimeni nu m-a intrebat ce am mai facut.

Asa ca, pentru ca eu nu sunt ca ceilalti, o sa te intreb: tu ce ai mai facut?