Am ramas fara aer

In orasul asta mare si aglomerat am simtit ca raman fara aer. Chiar daca eram in cel mai mare parc pe care l-am vazut, am ramas fara aer si nu am mai putut respira. Am lesinat si mi-am revenit abia peste cateva zeci de minute bune.

 Faptul ca mai sunt in locul asta sute de mii de suflete care gandesc in acelasi timp cu mine, care respira acelasi aer cu mine si care au un suflet ce imparte acelasi spatiu cu al meu m-a facut sa fiu claustrofob. Vreau un loc al meu. Ma sperie gandul ca sunt atat de multi oameni in jurul meu si cu toate astea noi ne gandim numai la problemele noastre si le transformam in cele mai grave situatii care ar putea exista pe acest pamant.


Si ma sperie nimicnicia noastra. Suntem atat de siguri ca nimic nu ni se poate intampla si cu toate astea oricand putem disparea de pe acest pamant, ca si cum nici nu am fi existat. Am ramas fara aer traind cu gandul ca sunt neimportant. Ca nu contez decat pentru o mana de persoane care peste cativa ani ma vor uita.


Am ramas fara aer gandindu-ma cat de mic si mediocru sunt. Si gandindu-ma la asta am realizat ca nici cea mai mare jungla in care sa nu fie alt om nu mi-ar fi de ajuns pentru a avea aer. O sa raman in orasul acesta si sper ca aerul pe care il respir sa nu fuga de mine. Am nevoie de aer ca de... aer.